Mededeling

 

Momenteel ervaren wij een uitzonderlijk hoge drukte, waardoor het voor ons niet mogelijk is om nieuwe klanten aan te nemen. Bestaande klanten (of schadesturing door met ons aangesloten verzekeringsmaatschappijen) kunnen via onderstaande knop nog wel een afspraak maken.

Met vriendelijke groeten,

Het team van De Klerk Campers en Caravans

Afspraak maken

Stappenplan

1. U meldt uw schade bij uw verzekeraar of assurantietussenpersoon.
2. Vermeldt bij uw schademelding dat uw caravan of camper bij ons bedrijf hersteld wordt.
3. Maak een afspraak via deze link
4. In geval van repatriëring, laat ons even weten dat uw caravan of camper gebracht zal worden.
5. Bezorg ons (een kopie van) uw kenteken, schade-aangifteformulier, groene kaart, polisvoorwaarden en evt. het schadenummer (documenten kunnen wij u ook digitaal sturen).
6. Bij de intake zullen de volgende zaken aan de orde komen:
• Innameformulier met alle relevante gegevens en omschrijving van de schade.
• Opdracht tot schade-expertise en schade-herstel. Akte van cessie
• Akte van Cessie voor rechtstreekse betaling door verzekeraar aan ons bedrijf, na herstel.
• Informeer naar uw eigen risico (indien van toe-passing)
7. Prijzen en levertijden van onderdelen worden door ons opgevraagd.
8. Wij maken een (voor)calculatie van de totale herstelkosten.
9. Er wordt door ons een afspraak gemaakt met de schade-expert (indien van toepassing).


U kunt uw voertuig voor schadeherstel langsbrengen vanaf dinsdag (8:30 t/m 17:00) t/m vrijdag 8:30 t/m 17:00). Wij vragen u zowel bij het ophalen als het brengen zich te melden bij de receptie. Alvast bedankt!

Deuken en krassen

Hagelschade camper

Accessoires reparatie

Problemen met de motor

Grote schade aan de camper

 

Troste partner van: 

 

                                 

 

 

Zoeken

ALL-IN Deals op Caravans!