In de column: “Klanten Vertellen” laten wij u aan het woord. Deze week: Engel en Margôt . Fanatiek camperaars en al jaren klant bij de Klerk.

 

  1. Hoe bent u in contact gekomen met de Klerk?

Onze eerste Knaus camper hadden we gekocht in Almelo. Voor service en onderhoud was het nogal een trip om van Beverwijk naar Almelo te rijden. Toen ben ik op de site van Knaus gaan kijken of er hier in de buurt een Knaus dealer was en tot mijn verrassing was dit De Klerk Campers en Caravans in Hillegom. Wij hebben toen contact gezocht en we waren er welkom voor service en onderhoud. Wij hebben ons toen meteen op de nieuwsbrief geabonneerd, zodat we op de hoogte blijven van alle Knaus nieuwtjes  en… het is best te doen met de fiets.

 

  1. Wat is uw favoriete kampeerland en waarom?

Wij zijn helemaal dol op Nederland. Door de Covid-epidemie hebben we ons eigen land leren kennen. Toch gaan wij het liefst in de winter naar Spanje, omdat ik daar in februari gewoon in een korte broek en blote voeten langs de Costa kan vissen op zeebaars, wat ik een heerlijke sport vind, en de koude winter in Nederland dan erg ver weg is.

 

  1. Welke positieve of negatieve herinnering staat u het meeste bij over de Klerk?

Wij gingen een keer op reis en dan controleert Margôt altijd, als ik gestart heb, of de koelkast op accu overschiet. Want de keuze van koeling van onze koelkast staat op automatisch. Dat was deze keer niet het geval, de koelkast deed het niet. We hadden de keuze om niet weg te rijden of even naar Hillegom naar De Klerk te rijden om te kijken of ze ons konden helpen. Natuurlijk werd er bij de Klerk meteen actie ondernomen en een monteur ging aan de slag om te kijken wat er aan de hand was. Later kwam er nog een monteur bij want ze snapten het ook niet. Toen bleek in het centrale systeem een printplaat kapot te zijn, omdat wij op weg waren naar een vakantiebestemming werd er uit een andere Knaus de printplaat gehaald en in onze Knaus geplaatst. De monteurs waren intussen al anderhalf uur bezig, maar de koelkast deed het weer perfect en het hoorde allemaal onder de noemer service en garantie. Voordat we weer op pad gingen heeft Jeroen van Schooten nog even onze camper met de hogedrukspuit afgespoten en met een speciaal water afgespoeld zodat er geen druppels op onze Knaus overbleven. Dit alles heeft niets gekost. Dit is mijn mooiste herinnering aan in onze ogen een super dealer 😊👍👍 en wij konden gewoon heerlijk op pad 👍👍

 

  1. Wat is uw droom camper of caravan?

Wij rijden in een Knaus Sun Ti MF Platinum Edition van vier jaar oud. Alles wat wij wensen in een camper zit er in.. maar!! Wij worden een jaartje ouder en Margôt vertelde laatst dat ze eigenlijk wel een Queensbed wil. Daar kan je omheen lopen en dan hoeft ze nachts niet meer over mij heen te klimmen om naar toilet te gaan. Ook willen wij een iets grotere garage. Die heb je ook in een camper met Queensbed en wat ik zelf erg belangrijk vind: een automaat. Wij rijden nu al jaren in een versnellingsbak, maar ik merk dat ik me aan het schakelen steeds meer ga irriteren en het vermoeiender vind. Bovendien vind ik de nieuwe digitale dashboard met knoppen op stuurbediening ook wel heel aantrekkelijk 😊😊

Wij komen dan uit op de L!VE WAVE 700 MX (2022)

 

  1. Wat zou u nog tegen ons willen zeggen?

Er is wel één puntje, maar dat is geen kritiek maar opbouwend.

Als wij of andere klanten aankomen bij de Klerk en ze lopen door de schuifdeuren naar binnen dan is er altijd activiteit. Mensen staan te praten met elkaar, zijn aan het werk op hun werkplek achter hun computer, maar je komt als klant binnen en tot nu toe elke keer als wij er binnen kwamen is iedereen met iets bezig… en toch… moet er dan iemand zijn die zegt: goedemorgen/middag.. welkom, er komt zo iemand bij u hoor.. wij zijn even bezig.. maar u wordt zo geholpen. Op het moment dat er iemand is die je helpt en je te woord staat is het één en al vriendelijkheid en ik ken geen gastvrijere dealer dan De Klerk. Maar het eerste moment.. dat is echt zo belangrijk.. zeker als er nog niemand iets tegen je hebt gezegd en je staat al een poosje te wachten.

 

Reactie de Klerk: Bedankt Engel en Margôt voor de leuke antwoorden! Wat gaaf dat jullie die herinnering nog bij jullie staat. En bedankt voor de feedback. Wij gaan hier zeker wat mee doen. Groeten: team de Klerk!

 

Trouwens, wisten jullie dat Engel zijn eigen YouTubekanaal heeft?

Bekijk hier het YouTubekanaal van Engel

 

 

 

Zoeken